مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-23اقتصادي

فرصت یک ماهه دستگاه‎ های مسئول برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز 


استاندار فارس در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، از شرکت آبفای شیراز و شرکت شهرک های صنعتی فارس خواست طی بازه زمانی یکماهه برای تامین آب شهرک صنعتی این کلانشهر اقدام کند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، از شرکت آبفای شیراز و شرکت شهرک های صنعتی فارس خواست طی بازه زمانی یکماهه برای تامین آب شهرک صنعتی این کلانشهر اقدام کند.

  محمدهادی ایمانیه عصر دوشنبه یکم آذرماه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس بیان کرد: شرکت آبفا و شرکت شهرک های صنعتی فارس تنها یک ماه فرصت دارند تا زمینه امضای تفاهم نامه برای تامین آب شرب و آب صنعتی مورد نیاز شهرک صنعتی را تامین کنند.

استاندار فارس همچنین خاطرنشان کرد: هزینه آبی که قرار است به شهرک صنعتی برسد براساس تعرفه صنعتی خواهد بود.

احصاء مشکلات اقتصادی فارس رییس اتاق بازرگانی فارس نیز در این جلسه گفت: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در تلاش است تا مشکلات اقتصادی فارس را احصا کرده و در صدد برطرف کردن آنها باشد.

جمال رازقی بیان کرد: یکی از وظایفی که بر عهده این کارگروه است تسهیل فضای کسب و کار در استان هاست از این رو شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت در تلاش است در استان فارس شرایط بهبود وضعیت اشتغال در جامعه را بررسی و فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه دستگاه‎ های مسئول برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز 

فرصت یک ماهه دستگاه‎ های مسئول برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز